Žáci si mohou individuálně zajistit stravování u pracovnice ŠJ – t.č. 585 711 156, 727 958 979.
Pracovnice školní jídelny žákovi vydá:
Další podrobnosti ohledně výdeje stravy jsou uvedeny níže v odstavci “Základní podmínky výdeje stravy”.
Stejnou čipovou kartu může žák využít i pro kopírovací služby na kopírkách přímo ve škole. Podrobnosti sdělí třídní učitelé.
Uzávěrka objednávek a odhlášek je vždy do 10:00 hod. předchozího pracovního dne.
Doporučujeme objednat si celý měsíc dopředu a pak případně odhlašovat či měnit menu (z 1 na 2 nebo na 3 či naopak). Jakmile si totiž opomenete jídlo objednat, nemůže Vám být vydáno. Dejte si pozor na objednávky po dnech pracovního klidu, například objednávky na pondělí je třeba vyřídit do pátku do 10:00. Ve zcela výjimečných případech (nemoc, není přístup na internet apod.) vyřídíme odhlášky telefonicky na čísle 585 412 393, 585 426 524, 727 958 979 – podmínkou bude nahlášení variabilního symbolu. Termíny jsou stejné jako u elektronických objednávek. Pokud přihlášky či odhlášky v předepsaném termínu nestihnete, můžete využít burzy jídel – pouze pro strávníky Gymnázia Hejčín.
Pokud nemáte dostatečný kredit na objednání stravy lze hradit i v hotovosti v kanceláři ŠJ 1. patro od 11,30 – 14,00 hodin během školního roku v průběhu výdeje obědů.
Peníze kreditů stravného jsou vedeny na účtu KB a.s.,Olomouc: 43-5704820237/0100. Na účet může strávník peníze vkládat jakýkoliv bezhotovostním a hotovostním způsobem.
Výše hodnoty stravného vychází z hodnoty potravin dle vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů. V souladu s touto vyhláškou také stanovujeme rozdílné ceny oběda podle věkových kategorií.
Platby lze řešit například jednorázovou platbou předem ve výši odpovídající období školnímu roku, pololetí apod. Je možné také zavést trvalý příkaz platby z účtu v odpovídající výši.
V bezhotovostním příkazu k platbě vždy uveďte variabilní symbol, podle toho budou platby identifikovány. Do zprávy pro příjemce doplňte jméno žáka a třídu, usnadní to dohledávání případných nesrovnalostí. Variabilní symbol je strávníkům generován stravovacím softwarem a přidělován při výdeji čipových karet.
Strávník si může na terminálu nebo na webové aplikaci průběžně monitorovat stav svého kreditu a podle toho upravovat platby. Strávník (případně rodič) má možnost kontroly, zda bylo jídlo odebráno. Na webovém rozhraní se po zpracování výdeje (po 15 hod.) objeví u jídla údaj, zda bylo odebráno či nikoliv (Ano – Ne).
Přeplatky stravného za minulý školní rok vracíme pouze žákům, kteří ukončí studium (maturantům apod.). U žáků, kteří pokračují ve studiu, se přeplatky automaticky převádějí na další školní rok.
infojidelna@gytool.cz
pospisil@gytool.cz
t.č. 585 711 155 – vedoucí školní jídelny
t.č. 585 711 156 – účetní
t.č. 727 958 979, 585 711 154 administrativní pracovnice – přihlášky a odhlášky stravného, infojidelna@gytool.cz